• Florencja

#PODRÓŻ
    Jak wspomniałem we wcześniejszej relacji z Mediolanu do Florencji dotarliśmy pociągiem około 18. Podróż upłynęła nam spokojnie i bez żadnych przygód. Przeczytajcie o najciekawszych atrakcjach Florencji.

• Wenecja

Do Wenecji przyjechaliśmy
    z Florencji pociągiem. Na dworzec wjechaliśmy około 12:30. Co można zobaczyć w Wenecji?

• Mediolan

Odkąd podróżujemy to zawsze chcieliśmy zwiedzić północne Włochy. Przedstawiam najciekawsze atrakcje Mediolanu.

#PODRÓŻ
    Jak wspomniałem w relacji z Werony pociąg przyjechał punktualnie o 9, a przejazd do Mediolanu zajął nam 75 minut. Tym samym zatoczyliśmy koło. Włoskie wakacje rozpoczęliśmy oraz zakończyliśmy w Mediolanie. W tym wpisie pokażę, co zobaczyć w Mediolanie.

• Sardynia

#PRZELOT I HOTEL

Postanowiliśmy z żoną spędzić kilka dni w listopadzie na Sardynii. Przedstawiam najpiękniejsze plaże oraz najciekawsze atrakcje Sardynii.

• Werona

#PODRÓŻ
    Do Werony przyjechaliśmy z Wenecji o 9:30, a podróż trwała niewiele ponad godzinę. Przedstawiam najciekawsze atrakcje Werony.

• Rzym

#PRZYGOTOWANIE

Bilety do Rzymu kupiliśmy jakieś pół roku przed wyjazdem. Właściwie nie planowaliśmy tego wyjazdu, ale pojawiły się w miarę tanie przeloty do wiecznego miasta, więc skorzystaliśmy. Przedstawiam najciekawsze atrakcje Rzymu.